۱۱ پاسخ

بچه منم یاد گرفته ولی من دعواش میکنم

پسر من چقد از این چیزا بدورههههه ناراحت شدم برا بچم هیچ بازی هیجانی نداره

وای پس صدرای من هنوز جا داره برا شیطونی 🤪

پسرم از ۱۴ ماهگی .انقدم استرس میگرفتم تپل بود میگفتم دستش بمونه زیرش بیچاره میشم.خدا روشکر بخیر گذشت. وزنشم نرمال شد بزرگتر شد

چقدر شیطونه ماشالله 😅پسرمن هنوز نمیزنه یعنی ندیده که بزنه

دختره من از 18 ماهگی میزد همه میگفتن نذار. دست و گردنش آسیب میبینه .ولی خب دست من نبود😀😀

رنگ‌مبلای منم انگار اینجوریه ولی یکم تیره تر خواستم ببینم تو‌خونه یکی دیگه چجوره

میشه عکس مبلتو ببینم

ننه بزارش ورزش بچه با استعداد

پسر منم میزنه بخصوص وقتایی که جوگیر میشه 🤣

ماشالله 😂

سوال های مرتبط