نگران نباش کو تا علائمت شروع بشه😂
سلام عزیزم خداروشکر بارداری..ای یوای تعیین جنسیت کردی؟
ای جان بارداری عزیزم مبارک باشه
منم هنوز علائمی ندارم زیاد گشنم میشه
و درد نوک سینه
من تا ۱۰ هفته علائمی نداشتم
من دل درد گاه و بیگاه هم بجز درد سینه دارم
منم الان هیچی ندارم
بچه ی قبلیمم هیچی نداشتم
منم همینم علائمم فقط درد سینس
از ۹ هفته شروع میشه
منم همینم درد نوک سینه فقط
طبیعیه نگران نباش همه قرار نیست علائم داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.