۱۱ پاسخ

نگران نباش کو تا علائمت شروع بشه😂

سلام عزیزم خداروشکر بارداری..ای یوای تعیین جنسیت کردی؟

ای جان بارداری عزیزم مبارک باشه

منم هنوز علائمی ندارم زیاد گشنم میشه
و درد نوک سینه

من تا ۱۰ هفته علائمی نداشتم

من دل درد گاه و بیگاه هم بجز درد سینه دارم

منم الان هیچی ندارم
بچه ی قبلیمم هیچی نداشتم

منم همینم علائمم فقط درد سینس

از ۹ هفته شروع میشه

منم همینم درد نوک سینه فقط

طبیعیه نگران نباش همه قرار نیست علائم داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری