چه کار اشتباهی
اون بچه نمیفهمه وظیفه ما والدین که فهم داشته باشیم علم رو داشته باشیم اگر نداریم از پزشک بپرسیم بعد انجام بدیم ، حیفه واقعا آدم سختی بچه داری رو بکشه بعد بیاد با بچش همچین بکنه گناه داره
آخی بچه بیچاره ، طبیعی دوست داشته باشه تا حالا چیزی نخورده اون طعم ها براش جذابن کلی زیادی زود دادی خیلی کار بدیه مضر واقعا ، از ۶ ماهگی کمکی شروع میشه اگر بچه بی مشکل باشه و اینکه اولش میوه خام نمیدن ، بستنی که دیگه هیچی تا یکسالگی نباید بدی چون شیر گاو تا یکسالگی ممنوع
بستنی نده ، پسر من ده ماهش بود بردمش دکتر ، دکتر بهم گفت بهش بستنی بده ، بهش دادم نمیدونستم روی صحبت کردنش تاثیر داره ، بعدا فهمیدم به خاطر بستنی بوده یکم دیر به حرف افتاد ، البته الان یه زبونی داره که نگو 😄
چرا اینجا همه عجله دارن زودتر ب بچه شون غذا بدن ؟ همه چی بوقتش
بنظرم زود دادی هر چیزی و سر تایمش بده
😐 چرا واقعا؟
بستنی میگن تا دوسال نده شما العان دادی
میگن زبون دیر باز میکنه
زود نیست😐
بعدش شیرتو نمیخوره بهش نده اصلا ک دوباره بخواد
تو سه ماهگی زود نیست یکم؟🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.