۱۱ پاسخ

چه کار اشتباهی

اون بچه نمیفهمه وظیفه ما والدین که فهم داشته باشیم علم رو داشته باشیم اگر نداریم از پزشک بپرسیم بعد انجام بدیم ، حیفه واقعا آدم سختی بچه داری رو بکشه بعد بیاد با بچش همچین بکنه گناه داره

آخی بچه بیچاره ، طبیعی دوست داشته باشه تا حالا چیزی نخورده اون طعم ها براش جذابن کلی زیادی زود دادی خیلی کار بدیه مضر واقعا ، از ۶ ماهگی کمکی شروع میشه اگر بچه بی مشکل باشه و اینکه اولش میوه خام نمیدن ، بستنی که دیگه هیچی تا یکسالگی نباید بدی چون شیر گاو تا یکسالگی ممنوع

بستنی نده ، پسر من ده ماهش بود بردمش دکتر ، دکتر بهم گفت بهش بستنی بده ، بهش دادم نمی‌دونستم روی صحبت کردنش تاثیر داره ، بعدا فهمیدم به خاطر بستنی بوده یکم دیر به حرف افتاد ، البته الان یه زبونی داره که نگو 😄

چرا اینجا همه عجله دارن زودتر ب بچه شون غذا بدن ؟ همه چی بوقتش

بنظرم زود دادی هر چیزی و سر تایمش بده

😐 چرا واقعا؟

بستنی میگن تا دوسال نده شما العان دادی
میگن زبون دیر باز میکنه

زود نیست😐

بعدش شیرتو نمیخوره بهش نده اصلا ک دوباره بخواد

تو سه ماهگی زود نیست یکم؟🙄

سوال های مرتبط