وای چه دل نترسی دارین شما من همین شروع فرنی رو دکتر گفت یه ماه زودتر شروع کنم کلی استرس گرفتم شما گیلاس میدین کاش من اینقدر وسواس نداشتم
ندی بهتره دادنشم همچین فاجعه نیست معدشون حساسه اگ میدی کم بده
نه نده ، کار خوبی نکردی حالا همه چیز رو میخواد تست کنه خوب نیست واسش زوده میذاشتی به وقتش، تازه اگر وقتش هم بود گیلاس گیوه ای نیست که بتونی اولش بدی اونم خام
بنظرخودت زود نیست گلم
گیلاس سنگینه معدش داغون میشه نده
چه عجله ای داری؟
نه اصلا
نه عزیزم الان زوده از ۶ماهگی به بعد میتونی اگه از الان داری بهش کمکی میدی
تازه اونم اولش باید پخته باشه مثلا بپزی با فرنی قاطی کنی بدی
خیییر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.