مامانا کدوم شیرخشک چربیش زیاده برای وزن دهی خوبه ؟

۷ پاسخ

من اپتامیل دادم بهش ساخت وزن گرفت

نان عالیه اگر به بچه بسازه

نان تپل میکنه

نان
ولی ب شدت سنگین و سفت و غلیظ
برامعده هاشون یکم سنگینه

نان چربیش بالاست اگ روبچت بیفته نمیتونی بلندش کنی..من خواهرزادهام همه نان خوردن تپل...رولی بچهای من خوردن اصلا چاق نشدن رشد معمولی....

نان ولی هر بچه ای تحمل نمیکنه معدش

سلام عزیزم..من‌شنیدم نان خیلی خوبه.برای وزن دهی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی