بچها از چند هفتگی ماماهمراه بگیری خوبه؟

۴ پاسخ

به هیوای که بگریت له بانه؟ولا من ترجیح ادم ب جگای ماما همراه درزی به حسی لبم☺️

تقریبا 32هفته باید یری خیلی خوبه پشیمون نمیشی

ماما همراه مانگی اخر ایگریت بو بیمارستان

اول ببين شرايط طبيعي داري من گرفتم كليم ورزشو و… اخرش پشيمون شدم رفتم سزارين

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان نَوا💕 مامان نَوا💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ژینا گلی🎀 مامان ژینا گلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری