اگه جنسیتش مشخص شده شروع کن بخر
همه رو نگه ندار برا یه تایم خاص،سختت میشه
۳۰ میخرم چون وزنش میاد یکم دستم
مامانای گل شما تو سیسمونی تا چند وقت برای نی نی لباس میگیرید یکی ب من گفت تا 2 سالش بخر من تا 12 ماه گرفتم چند تیکه فک کردم 8 تیکه اینا گرفتم تو سایز های مختلف
من یکی دو هفته پیش شروع کروم چند تیکه خریدم
من کم کم شروع کردم
من ۲۵ هفته شروع کردم ی شب رفتم لباساش و کالسکه و روروئک و اسباب بازیها بهداشتی هارو گرفتم
یکم خرت پرت با سرویس چوب و تشک اینا مونده ک بعد عید میگیرم
من ک تا فهمیدم جنسیت بچم این اتفاقا افتاد و تو تهران همه مغازه ها بستس😔انقدرم ناراحتم
من بارداری اولم بیست هفته که بودم همه چی خریده بودم اتاقشم چینده بودم
الان بارداری دوممه هنوز هیچی نخریدممیگم زوده
اگ جنسیت رو میدونی گلم کم کم شروع کن
شروع کن به خریدن من هرماه یچیزی گرفتم
من هنوز هیچی نخریدم گذاشتم داخل اردیبهشت بخرم ماه هفتمم
از الان شروع کن کم کم بخر نزار سنگین بشه
بعد از انومالی
منم بجز بهداشتیا تقریبا همرو خریدم
قبل فهمیدن جنسیت هم من داشتم میخریدم
از الان شروع کن نذار برا ۳ماه اخر سنگین میشی طاقتت کم میشه برای ایستادن
عزیزم بنظرم شروع کن خیلی چیزا مثل بهداشتیا که جنسیت نداره اگر هم اهل اسپورت خریدن هستی لباس و اینارم میتونی شروع کنی
من قبا جنسیت هر چی تونستم اسپرت خریدم
من بعد انتی خریدم اونا که دختر پسر نداشته بعد انومالی هم کامل کردم
تا قبل سنگین شد برو بگیر بعد آنومالی من جمعه رفتم اصلیا رو گرفتم و گرون ها رو الان فقط مونده شوینده و بهداشتی و یه سری لباس دیگه
من ۱۸ هفته به بعد بود بعداز آنومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.