من هنوز دارم استفاده میکنم
١٦ هفته
بعدش اونو قطع كرد و و بهم اهن داد.
مارك ففول پرگننسي
منم تازه دکتر بهم گفت دیگه نخور...من یه چندتا داشتم گفت اینارو پس بخور تموم شد دیگه نخر...فولیک اسید نمیخوردم..ید فولیک اسید بود واسع من
من توی این هفته فعلا استفاده میکنم تا اخرا باید استفاده کنن
تا ۲۰
۱۶ اگر اشتباه نکنم
۱۸ هفته
من تا 13 هفته
۱۶هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.