بچها قرص فولیک اسید رو تا چند هفتگی مصرف کردین ؟

۹ پاسخ

من هنوز دارم استفاده میکنم

١٦ هفته
بعدش اونو قطع كرد و و بهم اهن داد.
مارك ففول پرگننسي

منم تازه دکتر بهم گفت دیگه نخور...من یه چندتا داشتم گفت اینارو پس بخور تموم شد دیگه نخر...فولیک اسید نمیخوردم..ید فولیک اسید بود واسع من

من توی این هفته فعلا استفاده میکنم تا اخرا باید استفاده کنن

تا ۲۰

۱۶ اگر اشتباه نکنم

۱۸ هفته

من تا 13 هفته

۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری