شما تا هفته چندم فولیک اسید مصرف کردین ؟

۷ پاسخ

تا هفته ۱۲

منکه تاالان میخورم

۱۶هفته

۱۵.

بعد انتی گفت قطع کنم ، دیگه آهن و فولیک نوشته البته

17 هفتگی بعد اون دکتر گفت هفته ای یکبار ماهی یا قرص امگا ۳ استفاده کن

دکتر به من گفت تا هفته شانزدهم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیامیس مامان تیامیس هفته نوزدهم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری