خانما فولیک اسید رو شما تا کی مصرف کردین؟

۴ پاسخ

16 هفته.

دکتر به من گفت تا 16هفته بخور

۱۸ هفته و ۵ روز

دکتر من گفته تا هفته شونزدهم

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری