۱۲ پاسخ

من تا 13 هفته

من تا پایان ۱۶ هفتگی خوردم

من تا ده روز پیش اسیدفولیک میخوردم ،بعد بهم کوالی فول داد ،بستش سی تاییه گعت این تموم شو رئوفولیک بخور

من این هفته دیگه قطع کرد بهم اهن داد

اها.

تا ۱۳ هفته

دکتر بهم گفت تا 17 هفته باید بخورم

بعدش باز مولتی اضافه میشع توش دارع اسید فولیک بهتره دوتاش باهم مصرف نشه

من تا پایان ۱۶ بعدش قطع کردم

من تا نزدیک هفته ۱۸

پایان ۴ ماه

تا همین هفته های تو

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری