سلام خانما شما تا چند هفته اسید فولیک مصرف کردید؟

۹ پاسخ

خیلی ممنونم از همتون🌹

تا اخر شونزده عزیزم

من قبلی تا سه ماهگی

تا انتهای ۱۶

نزدیکای۱۸هفته

من کوالی تا 18 هفته

دكتر ٣ماه اول بهم تجويز كرد

تا هفته ۱۶ باید استفاده کنی گلم

الآنم دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری