۹ پاسخ

تا ۱۴ هفته

من 12هفته دکتر دیروز گفت نخورم دیگ چون واس سه ماه اول بارداریه

۱۷ هفته

۱۶هفته

من کلا نخوردم تا امروز

من دیردز پیش دکترم بودم گفت فعلا همون قرصای قبل ک از اول تا الان میخورم رو ادامه بدم و ۲۸ ام برم مطب . الانم همون فولیک اسید و ویتامین دی میخورم تا ببینم چی میگه

من بعد سونو ان تی رفتم پیش دکتر دیگ قطع کرد اهن رو شروع کرد.۱۳ هفته و اینا

من هنوز دارم میخورم

۱۶‌‌.

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد