۳ پاسخ

نظر پزشک ها متفاوته، پزشک من تا ۲۲ هفته گفت کوالی فول(فولیک اسید) بخورم، بعدش قطع کرد. الان فروفورت گاین(آهن) + کلسیم + ویتامینD31000 میخورم

فولیک اسید تا 16 هفته مصرف کردم
بعدش مکمل پرگنا
ویتامین دی هم که از اولش تا آخرشه

فولیک اسید برای سه ماهه ی اوله فقط

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری