نظر پزشک ها متفاوته، پزشک من تا ۲۲ هفته گفت کوالی فول(فولیک اسید) بخورم، بعدش قطع کرد. الان فروفورت گاین(آهن) + کلسیم + ویتامینD31000 میخورم
فولیک اسید تا 16 هفته مصرف کردم
بعدش مکمل پرگنا
ویتامین دی هم که از اولش تا آخرشه
فولیک اسید برای سه ماهه ی اوله فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.