خانمای باردار شما تا چند هفتگی فولیک اسید مصرف کردین؟

۱۶ پاسخ

۱۶ هفته بعددیگه گفت نخور تو مولتی ویتامینایی‌که میخوری هست

عزیزم تا ۱۶ هفتگی

تا پایان ۳ ماهگی

اکثرا تا ۱۶ هفته هستش

۱۳ هفتع دکتر قطع کرد

تا ۱۴ هفتگی
بعد اون دکترم فقط ویتامین د۳ و مکمل بارداری و قرص آهن و بخاطر تیروئیدم قرص لووکسین۱۰۰ نوشت

۱۷ هفته

۳ماهگی

تا انتی

من 20 هفته

من تا ۱۶ هفته ولی دکتر با توجه به شرایطت فولیک اسید و میده سرخود نخور یا قطع نکن

من تا ۱۶ هفته

تا ۱۴ هفته

۱۶ هفته

۱۶ هفته

من هنوز مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری