خانوما شما تا چند هفتگی فولیک اسید خوردید

۱۸ پاسخ

۱۶ ۱۷

من دکترم گفت تا پایان ۱۶هفته بخور

من هنوز دارم میخورم

۱۶ یا ۱۸ فرقی نداره البته به پزشک باید مراجعه کنی بت بگه چه مولتی بخوری و فدلیک اسید رو قطع کنی

چون قرص آهن خودش فولیک اسید داره

دکتر برای من ۶۰ تا قرص نوشته

۱۷ هفته

۱۶ هفته

۱۶هفته

۱۶هفته

۱۷عزیزم

من هنوزم میخورم

17 18

تا هفته ۱۶

۱دکتر ب من کفت تا ۱۴هفته بعد قطع کن

من تا آخر این هفته گفته بخورم تا آخر هفته۲۲

۱۲ هفته

دکتر ب من گفته تا ۱۶ هفته کافیه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری