۱۹ پاسخ

بیشتر بخوری برای بچه ضرر داره

اسید فولیک رو تا پایان هفته ۱۵ باید خورد

تا همین ۲ هفته پیش
بعد دکترم گفت قط کن بجاش ففول داد

من تا شانزده هفته

تا16هفته

۱۶ هفته

من تا همین دیروز میخورم تا ۱۸ هفته ۵ روز دیگ دکترم‌گفت لازم نیس

تا ۱۳ هفته

من ک تا الان دارم میخورم

16هفته

بعد انتی دکتر گفت نخور

من ی هفته هست قطع کردم

من دکترم گفت برای آنومالی که اومدی اسید فولیکتو قطع میکنم داروهاتو عوض میکنم

دیروز قطع کردم امروز اهن میخوردم

سه ماه اول

من هنوز دارم میخورم تا برم پیش دکترم یادش رفته بود برام بنویسه،خودم دوباره خریدم

16هفته

12

16هفته

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری