سلام مامانا شما تا هفته چندم اسید فولیک خوردید

۱۰ پاسخ

تا سه مانگ پر دکی دبه بیخوی دوایه دکتر اوی قطع دکه آهنت دداته

من تاهفته۱۳ بعد قطع کردم آهن ومولتی ویتامین خوردم

من تا ۱۸ هفته بعد دکتر قط کرد داروهای جدید داد بهم

تا هفته 16 دکترم گفت بخورم

تا ۱۶ هفته

همراه با قرص آهن هستش ی قرص دو تا کاربردی داره

من هنوزم ک هنوزه میخورم

تا 16هفته

من تا هفته ۱۶

من الان هفته ۱۳ام ولی دکترم گف روزی دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری