خانوما شما تا کی فولیک اسید استفاده کردین؟

۴ پاسخ

تا هرچی که دکتر بگه

من تا انتی روفولیک میخوردم،بعد قطع کرد
الان فیفول میخورم ولی بازم فولیک اسید داره یه کم

تا ۱۶ هفته

تا انتی

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان تیامیس مامان تیامیس هفته نوزدهم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان پناه❤️❤️❤️ مامان پناه❤️❤️❤️ ۱۰ ماهگی
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری