خانوما تا کی اسید فولیک خوردین

۵ پاسخ

من دیگه نمیخورم امروز اخریو خوردم یدفولیک

برا من ۱۶هفتگی دکترم قطع کرد

فکر کنم ۱۴ یا ۱۵

من که الان ۱۹ هفته ام هنوز دارم میخورم

برامن دکترم تا ۱۳ هفته قطع کرد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری