خانوما تا چند هفته فولیک اسید و ویتامین رو مصرف کردین؟
بعدش چی خوردین؟؟

۶ پاسخ

برای من تقریبا تا چهار ماهگی نوشت فولیک . ولی مولتی ویتامین رو طبق وزن بچه و خودم میداد . کلسیم تا آخر مصرف کردم . زینک هم اکثرا ی روز درمیون . دی هم اولش هر روز بعدش یک روز درمیون . آهن هم هر روز

دیگه از ۱۶ هفته آهن و مولتی مینویسن

فولیک تا۱۲ویتامین د۱۰۰۰تا آخر بارداری

من از هفته ۱۶
از ۱۶به بعد کلسیم و اهن شروع کردم ویتامین دی رو هم ک تا اخر باید خورد

فولیک اسید تا سه ماه اول
بعدشم که کلسیم و آهن و هر ویتامینی که بدنت کم داشته باش

من فعلا دوسريه دوهفته ايه ك دكتر ميرم برام مينويسه همونارو فعلا عوض نكرده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد