۱۴ هفته که تمام شد
برای چیه
دکتر من گفت تا ۲۰
عزیزم دقیقاسوال منم هست برای نشون دادن آزمایش ان تی که رفتم گفت فعلا همون روفولیک وویتامین دی بخور
۱۵ هفتگی
من امروز رفتم دکتر قرصامو عوض کرد. بجای کوالی فول برام فروفورت نوشت که آهن داره.
منم اینو میخوردم چن روزه تموم کردم نمیدونم دوباره بخرم یا نه دکترمم جواب نداده هنوز
منم هنوز دارم مصرف میکنم اینو برم دکترم ببینم چی میده دارو
تا ۱۲
۸ هفته
من هنوز دارم میخورم گفت مکملای دیگه بعد انومالی میده
۱۸ هفته
تاآخر ۳ ماهگی باید مصرف کنی
تا ۱۶
۱۶هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.