تا هفته چند فولیک اسید خوردین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

۱۴ هفته که تمام شد

برای چیه

دکتر من گفت تا ۲۰

عزیزم دقیقاسوال منم هست برای نشون دادن آزمایش ان تی که رفتم گفت فعلا همون روفولیک وویتامین دی بخور

۱۵ هفتگی

من امروز رفتم دکتر قرصامو عوض کرد. بجای کوالی فول برام فروفورت نوشت که آهن داره.

منم اینو میخوردم چن روزه تموم کردم نمیدونم دوباره بخرم یا نه دکترمم جواب نداده هنوز

منم هنوز دارم مصرف میکنم اینو برم دکترم ببینم چی میده دارو

تا ۱۲

۸ هفته

من هنوز دارم میخورم گفت مکملای دیگه بعد انومالی میده

۱۸ هفته

تاآخر ۳ ماهگی باید مصرف کنی

تا ۱۶

۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی