سلام بچه ها،تا چند هفتگی اسید فولیک خوردین؟

۷ پاسخ

من هنوز میخورم باید ببینی دکترت میده یا ن

تا ۱۶ هفته بعد قرص های قوی جایگزین میشه

16هفته

بستگی داره دکترت چی بگه شما تکونی احساس می‌کنی

من هنوز دارم میخورم دکترم گفت ادامه بده با اینکه کم هم نداشت بدنم اصلا هیچی

تا۱۲ هفته

فکر کنم تا ۱۶ هفته باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری