مامانا اسید فولیک تا چند هفته خوردین؟؟

۹ پاسخ

بعد از ان تی دیگ دکتر قطع کرد

تا۱۶
ولی هفته ۲۱دوبارع بهم فولیک داد میخورم

من گفته یک تیر برم پیشش برای سونو آنومالی بنویسه
برم سونو برگردم بعدش مکمل اینا رو شروع کنم فعلا گفته تا هجده هفته ویتامین دی سه رو بخور اسید فولیک هم بخور

تا16 هفته باید بخوری

دو ماه اول رو خوردم

16/17

۱۵هفتخ

۱۵هفته

۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری