فولیک اسید رو تا چند هفته خوردین

۷ پاسخ

ن فولیک رو از اوایل بارداری قطع کنید. هم بیش فعالی میاره. هم دکتر میگفت قبلبارداری بخورید

فولیک اسید ۳ماه قبل بارداری خیلی خوبه تا اخر بارداری و حتی ۳ماه بعد زایمان مصرف کنید.

تا ۱۶ هفته

اخر16

۱۸ هفته

فکر کنم تا آخر دوران بارداری بخورید بد نباشه.حتی میگن تا یه مدت بعد زایمان هم مصرف بشه اگر بدن نیاز نداشت خودش دفع میکنه

البته من کوالی فول میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی