مامانا شما تا هفته چند فولیک اسید خوردین؟

۱۲ پاسخ

من هنوز دارم میخورم

من قطع کردم آهن شروع کردم

تا ۱۳ هفتع

تا هفته ۱۶ باید بخوری باز برو دکتر ویتامین های دیگه میده اگه داد نخر برو بهداشت همه ویتامینارو رایگان میده

به منم گفت تا ۱۶ بخور ۱۶ به بعد یه سری مکمل میده که فولیک اسید داره

۱۶ هفته

سلام
دکتر من گفت دیگه نخور.
کوالی فول میخوردم.مکمل های دیگه نوشت

تا الان می‌خوردم
الان دیگه قرص آهن داده که توش داره اسیدفولیک

من تا چند روز پیش خوردم
الان یه سری مکم دیگه دکترم نوشته ک فکر میکنم توی اون فولیک اسید هست دیگه داروی خودمو حذف کرد

تا ۱۶

دکترمن گفت تا آخر بارداری

من تا ۱۶

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد