سلام خانما شما قرص فولیک اسید رو تا چند هفتگی خوردین؟

۹ پاسخ

تا ۱۲ هفته خوردم

۱۶

به من دکترگفت تا۱۶ هفته بخور بعدقطع کن امگا بخور

۱۶.

۱۶ هفته

16 هفته به بعد توی مولتی هست قطع میشه

۱۳ هفته بعد دکتر یه قرص دیگه داد که توش فولیک اسید هم هسن

۱۶ هفته

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری