خانوما بجای قرص اسید فولیک رو فولیک خوردین شما؟؟؟؟

۳ پاسخ

منم اولین قرصی ک دکتر برام نوشت روفولیک بودش بعدش ک تموم شدش یدوفولیک نوشت

ارههه

آره من فولیک اسید میخوردم اولاش خیلی نفخ میکردم و دل درد میگرفتم برام رووفولیک نوشت

سوال های مرتبط

مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری