مامانا اسید فولیک تا کی استفاده کردین.؟

۱۰ پاسخ

تا ۱۶هفته

من تا ۱۴ هفته خوردم

من تا اول پنج ماه
۱۷ هفته تمام شد دکتر گفت نخورم

به من گفته اخرین دورس

من الان یادم می‌ره یک روز میخورم دوروز نمی‌خورم نمدونم تا کی باید مصرف کنم

من ک هنوز دکتر میگه بخوذ

من بعد از ۱۸ هفته که رفتم بهداشت و گفت اسیدفولیک رو قطع کن و اهن بخور

تا16هفته

ب من گفت از ۱۴ تا ۲۰ هفته یه شب در میون بعدش قطع کن

من تا 16هفته فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان تیامیس مامان تیامیس هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه❤️❤️❤️ مامان پناه❤️❤️❤️ ۱۰ ماهگی
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری