۴ پاسخ

سلام تا هفته ۱۶ اسید فولیک از اون به بعد تا سه ماه بعد زایمان مولتی ویتامین و آهن و ویتامین د ۱۰۰۰

تا 16 هفتگی، از 16 و 1 فولیک نخوردم و مولتی داد

ولی خب من میخورم پشت بندش بالا میارم فایذع ندارع برا من

متخصص من گف تا ۱۶ماهگی فک میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری