سلام دوستان خوبید؟ اسید فولیک تا چند ماهگی باید مصرف شه ؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم من دوباره رفتم دکتر گفت بخورم برای ماه پنجمم هم بازم پایان این ماه باید برم ببینم قطع می‌کنه یا نه

تا ۱۶ هفتخ

تا ۳ ماهگی.

فکر کنم تا هفته ۱۶ بعدش قرص آهن باید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان باوان مامان باوان هفته سی‌ام بارداری
مامان ماریان 🎀🤍 مامان ماریان 🎀🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی