خانما فولیک اسید و تا هفته چندم باید مصرف کنیم ؟

۴ پاسخ

هفته ۱۶

واسه من تا ۱۶دکترم گفت الان آهن شروع کردم

تا ۱۸هفته بعدش باید اهن بخوری

معمولا تا ۱۸ هفته
دیگه بعدش داروها عوض میشن

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🐣🫀 مامان فسقلی🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری