خانوما شما قرص فولیک اسید رو از چند هفتگی قطع کردین؟

۱۲ پاسخ

از بعد از 3 ماهگی

از ۱۶

16 هفته

۱۳ هفته

از ۱۶

١٦هفتگي

منم ۱۶ هفته به بعد گفته نخورم داخل قرص آهن و مولتی ویتامین که داده اسید فولیک هم دارع

از 12هفته دکترم گفت دیگه نخور بجاش آهن و کلسیم دادو از 16هفته هم مولتی ویتامین اضافه شد

۱۶ هفته

قطع نکردم دکترم برام از ۱۶ هفته آهن همراه فولیک اسید نوشته بود دیگ فولیک اسید جدا نخوردم

از ۱۶ هفته

۲۰هفته

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد