سلام خانوما شما فولیک اسید چند میخورین؟؟

۶ پاسخ

ما از هفته ۱۶ دکتر قطع کرده

الان دوباره یعنی همینو بگیرم ؟
قرصامو عوض نمیکنه؟
حس میکنم اینو ک میخورم یبوست میگیرم

تصویر

بعد از انتی دکتر قطع کرد

مگه هنوز میخوری ؟ بایداز ۱۶ هفته دیگه نخوری

فولیک اسید دیگه نمی‌خورم من دکتر جاش آهن داد

از ۱۶هفته که باید قطع بشه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیستم بارداری