۷ پاسخ

من تا ۱۶ هفتگی خوردم بعدش دکترم آهن داد

من تا ۱۶ هفته خوردم بعدش قرص اهن

از شانزده باید مولتی و آهن بخوری دیگه فولیک قطع میشه

تا ۱۶
بعدش آهن و مولتی ویتامین میده

تا۱۶ هفته...بعدش مولتی و آهن شروع میشه که داخلشون فولیک اسید داره

زیادشم خوب نییت تو هفته شما دیگه نباید خورد

و اینکه کسی تا حالا سونو سه بعدی رفته ؟میشه تجربه‌تونو بگین؟

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد