۸ پاسخ

بستگی به دکترت داره

تا هفته شانزدهم باید بخوری

آره عزیزم

آره عزیزم

من تا ختم بارداری ام مصرف میکنم البته فولیک اسید من با بقیه فرق میکند

تا اوایل ۴ ماهگی

بله تا ۱۶هفته

تا اوایل چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری