۱۵ پاسخ

تا وقتی دکترت بر اساس جواب ازمایشاتت صلاح بدونه

من تا دوازده هفته خوردم دیگه برام مولتی ففول ویتامین دی نوشت

خدا خیرت بده مرسی عزیزم

اسید فولیک ۱۶ هفته قطع میشه بعدش باید تا اخر بارداری اهن بخوری

منم Dمیخوردم الانم فرفورت ومولتی خارجی میخورم

سلام عزیزم
والا دکتر من تا ۱۶ هفته بیشتر بهم اسید فولیک نداد گفتن بیشتر از اون نیازی نیست

۳ ماه اول والا

از هفته ۱۵ دیگه نخوردم اکتی ناتال
فروفورت گاین
سوپراکل
ویتامین دی۱۰۰۰ میخورم

تا ۱۶ هفته

دکترت باید از بعداز سونو انتی قطع میکرد

منم ففول میخوردم دکتر خودش قطع داروی دیگه داد خودسرانه قطع نکن

من هنوزم دارم ميخورم بستگي به شرايطت داره

من هنوز دارم میخورم ففول نمیدونم قطع کنم یا ن

دکتر به من تا سه ماهه اول داد

تا هفته ۱۴

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی