برا منم یکم داده میشه ۳۷هفته و ۵روز
نه عزیزم بچه اول من ۳۷ هفته و ۴ روز به دنیا اومد کاملا سالم و خوب بود
معمولا نه مگه اینکه تو چکاپ چیزی ببینن
به سلامتی انشالله کدوم بیشتر زایمان میکنید
برای من 37 هفته و 3روز زده دکتر
زیر ۳۷ هفته زایمان زودرس هستش بچه شما دستگاه نمیره نگران نباشید انشالله بسلامتی بغل بگیریدش و زایمانتون راحت باشه
از کجا خبرداری ک این تایم ب دنیا میاد
نه عزیزم کامله، آمپول ریه هم محض اطمینان بزن ، منم دوم بهم تاریخ داده
ولی حس میکنم آمادگی ندارم😑
ن عزیزم کامله
بچه خواهرشوهر من ۳۵ هفته بود دستگاه نرفت
نه گلم من نرفت
نه، کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.