۱۲ پاسخ

برا منم یکم داده میشه ۳۷هفته و ۵روز

نه عزیزم بچه اول من ۳۷ هفته و ۴ روز به دنیا اومد کاملا سالم و خوب بود

معمولا نه مگه اینکه تو چکاپ چیزی ببینن

به سلامتی انشالله کدوم بیشتر زایمان میکنید

برای من 37 هفته و 3روز زده دکتر

زیر ۳۷ هفته زایمان زودرس هستش بچه شما دستگاه نمیره نگران نباشید انشالله بسلامتی بغل بگیریدش و زایمانتون راحت باشه

از کجا خبرداری ک این تایم ب دنیا میاد

نه عزیزم کامله، آمپول ریه هم محض اطمینان بزن ، منم دوم بهم تاریخ داده
ولی حس میکنم آمادگی ندارم😑

ن عزیزم کامله

بچه خواهرشوهر من ۳۵ هفته بود دستگاه نرفت

نه گلم من نرفت

نه، کامله

سوال های مرتبط