۹ پاسخ

من بستم از اول
تو همون بیمارستان بعد این ک بی حسیم رفت اومدن بستن برام ولی با کلی درد 😬

من اصلا نبستم

ببند شکمت خودشو جمع کنه
من نبستم شکمم جمع شد اما یکمی قسمت رحمم شل و افتاده شد
اینسری دیگه میبندم
رها جانم بیهوش شدی یا بی حس؟

من از ۱۵ روزگی به بعد گن شورتی پوشیدم

سزارین چطور بود

بخیه من درد نمیکنه ولی قسمت زیر ناف که شل هم شده اونجا یکم میسوزه

من نبستم ولی انصافا شکمم کامل جمع شد اصلا نفهمیدم چی شد خدا نظر کرد منو

منی که از روز بعد برام بیمارستان بست چی بگم🥲

من از روز اول بستم همراه با درد😂

سوال های مرتبط