۱۳ پاسخ

دختر منم اینجور بود
الان چندماه هروز ناشتا آب انجیر و برگه زردآلو میدم
حتما روزی ی وعده غذای آبکی بده
آب بهش زیاد بده

علتش خودت داری میگی دیگه سیب زمینی
این خودش کلا یبوست میاره

سیب زمینی طبعش سرد نده منم دخترم یوبوست شدید بود بردم پیدرولاکس داد یه مدت خوب بود بعد باز شروع شد دیگه خودم رعایت کردم ماست دوغ شیر سب زمینی خیار هندونه چیزای سردی خیلی کم میدم خیلی بهتر شده خداروشکر جوری بود پیپیش می چسبید به لباسش ولی الان میره دسشوی

سعی کن مایعات در کنارش بیشتر بهش بدی مثل آبمیوه و آب فراوون و میوه های آبدار مث هندونه و هلو
انجیر یا آب روی انجیر،لواشک ،آلوبخارا

کلا صبا ناشتا بهش اب ولزم بده در جا حلش میکنه شیاف باعث میشه عادت کرده بشه رودهاش تنبل بشن بیشتر مایعات بده بهش درست میشه
کمپوت گلابی عالیه
کیوی اگه موجود بود عالبه
کره اگه میخوره خوبه
اش و سوپ خوبن

الان ۲ ماه اینطوری شده بچه من بر اثر ماست زیاد و نان خشک و چیبس که خورد اینطوری شده البته دکترش میگه یبوست طولانی زمینه ارثی داره که خوردن یسری غذاها تحریک میشه

به غذاهاش حتما روغن زیتون بزن

سيب زميني باعث يبوستته
بهش سوپ بدين ميتونيد سوپش رو ميكيس كنيد
كدو نخود فرنكي روغن زيتون و كره
كامل باغث بهتر شدن كوارشش ميشه
گوجه سبز كيوي هم ملين هستن

سیب زمینی سرخ کرده بچه رو اینجور کردع

ماست و غذای پر چرب و چیبس و پفک اصلا بهش نده بچه من اب طالبی می خوره خیلی خوبه سریع دفع می کنه

اصلا سیب زمینی سرخ کرده نده علت یبوست بچه ات همینه شیاف می گند به روده اسیب میزنه حتما ببرش متخصص گوارش بچه منم اینطوری بود پیدرو لاکس و لاکتولوز استفاده کرد خوب نشد بردمش پیش متخصص گوارش کودکان شربت پی ای جی داد الان بهتر خدا رو شکر

تو شیرش روغن زیتون و چهارشیره بریز فورا کار میکنه شکمش شیافت خوب نیست

شیاف زیاد عادت کرده میکنه بچه رو.
الان فصل میوه هایی هستش که برا یبوست خوب هستن.
زردالو‌.گیلاس.هلو بده
صبح ناشتا اب ولرم بده بهش
حتما اش وسوپ اگه میخوره تو وعده هاش داشته باش خیلی خوب هستن.

سوال های مرتبط