۵ پاسخ

نه بابا هواپز ایراد نداره تو روغن میگن سرخ کنی خوب نیست بخاطر کبد

این مدلی اتفاقا عالیه ضرری نداره
بده بخوره نوش جونش باشه

بله ولی دیگ بچه دلش میخاد ی بار سرخ کن بده عزیز

عزیزم با کره سرخ کن بده بخوره .دخترمن خیلی دوست داره .

هر روز نده من شنیدم تو بچگی زیاد بدی ریسک دیابت بزرگ سالی میره بالا

سوال های مرتبط