کتک که هرگز
دادهم اصولا نه صدام یکم بلند میشه ولی داد نه
بعصی وقتا که از کوره در میرم صدامو میبرم بالا😭😫ولی بعد پشیمون میشم جیگرم میسوزه که ناراحتش کردم
کتک نه ولی گاهی صدامو بلند میکنم چون ب چیزا خطرناک دست میزنه
البته از عذاب وجدان میمیرم
کتک اصلا
ولی داد چرا گاهی صدامو میبرم بالا
من شده بزنمش خیلی رو اعصاب سیم تی وی یکسره میکشه تی وی هل میده بندازتش زمین دوبار س بار با لحن اروم میگم نکن لج میکنه بار چهارم دیگه با کتک میارمش کنار 🤕🥺دوبار انداخته خدا نکرده بشکنه از کجا بخرم تو این گرونی
آره چون دیوونم کرده ن غذا میخوره ن شیر سفره و قاشق میبین عین اسب میدو میره جیغ میکش دیگ بریدم از ناراحتی روانی شدم
من ازکوره درمیرم زدمش عذاب وجدان دارم ولی خیلی شیطونه خیلی اذیتم میکنه خیلی خودمو کنترل میکنم ک نزنم ولی اصلا حرف گوش نمیده
داد ک گاهی کارای خطرناک کردنی مجبورم بزنم ک از اون خطر دوری کنه کتک من در حد زدن رو مای بیبی هس ببین در حدی ک پسرم غش غش میخنده فک میکنه دارم بازی میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣
صدرصد بدنش کمبود داره یا اگر اوکی هست میشه گفت خلق و خو اینطوریه
کتک در حدی ک ب پوشکش بزنم یا خیلی اروم پشت دست ب حالت دعوا کردن
ولی داد میزنم😬🤕
وقتی عصبی میشی به این فکر کن این بچه تو کل این دنیا پناهی جز تو نداره
حالا داد ممکنه از دست آدم در بره، ولی حتی یواش هم نزنیش بهتره
مادری کلا سخته، همینکه تا اینجا رسیدی آفرین بهت❤️
کتک؟؟!!! هیچ وقت
اگه کتک میزنی حتما با یه مشاور صحبت کن
کمی آردمتر بشی
من وقتی ب جنونم میرسونه رد میدم و دادمیزنم خودمو میزنم گریه میکنم. خیلی میترسه بچم 🥺🥺🥺خدامنوبکشه.
کتک نه
ولی صدام کمی بالامیبرم زودپشیمون میشم ولی دست خودم نیست یهویی میشه 😢
آری روانی شدم البته سر این کوچیکه ن اونی ک شیش سالشه
آره اگر خسته باشم میزنم 😭😔
شما انجام میدین که پرسیدی؟
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.