سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p
منم سه روزه گرفتم
من نوار چسب زدم ب سینم ه وقت میاد سمتش میترسه دیگه نگاشم نمیکنه
خداقوت عزیزم
سخته ولی میگذره
چند شب اول بد میگذره بغلش کن و بهش محبت کنید
اب بده بهش.. منم پسرمو که از شیر گرفتم خیلی اب میخوره نصف شب
وای ک چقدر سخته
شب اول خیلی سخته باید تحمل کرد اگر دیدی خیلی اذیت با ماشین ببر بیرون
دختر منم خیلی اذیت کرد فقط گریه دیگه مجبور شدیم تا صبح تو خیابون بچرخیم تا بخوابه
با چه روشی گرفتی؟
منم امروز اولین روز خیلی بچم کلافس الهی بمیرم براش الآنم رو پا خوابوندم
تازه دست تنها و بدون کمکی تو شهر غریب
سختیش نهایت یک هفته اوله ،دووم بیار ،بالاخره که باید از این مرحله رد بشی
منم یک ماهی هست گرفتمش دخترمو
عزیزمباید تحمل کنید دیگه بغلش کن براش لالایی بخون تا خوابش ببره اشکال نداره این روزها هم میگذره یخورده بی تابی میکنن ولی به هر حال بلید این مراحل هم گذروند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.