طبیعی که نه . من خودم هفته تو این بودم رفتم سرویکسمو چک کرد دکتر و امپول نوشت و شیاف که استفاده میکردم امپولم میزنم البته من درد کمر شکم سفتی داشتم . اما بهتره سرویکس چک بشه برا من تو انومالی۳۸بود شده بود ۳۶که بازم اوکیه اما چون شکمی گرفته میشه ممکنه ۷/۸تایی خطا باشع رعایت کردن شرط عثله رعایت کن وقت ویزیتت بگو دکترت ببین چی تشخیصمیده
اوهوم منم همینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.