۲ پاسخ

طبیعی که نه . من خودم هفته تو این بودم رفتم سرویکسمو چک کرد دکتر و امپول نوشت و شیاف که استفاده میکردم امپولم میزنم البته من درد کمر شکم سفتی داشتم . اما بهتره سرویکس چک بشه برا من تو انومالی۳۸بود شده بود ۳۶که بازم اوکیه اما چون شکمی گرفته میشه ممکنه ۷/۸تایی خطا باشع رعایت کردن شرط عثله رعایت کن وقت ویزیتت بگو دکترت ببین چی تشخیصمیده

اوهوم منم همینم

سوال های مرتبط