۳ پاسخ

منم اینجورم گاهی حس میکنم یچیزی از شکمم اویزونه اینقدر سنگینه

شاید بخاطر نفخه

منم بعضی وقتا اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
خدا بخواد میشه خدا بخواد میشه قصد بارداری