زبر شکمم یه حس درد خفیف و سنگینی هست ،عادیه؟

۲ پاسخ

اگر فشار زیادی به خودتون نیاوردید و کار خاصی انجام ندادید بله اوکیه این علائم معمولا تا۲۰هفته هستش،،فقط اینکه دل درد باید مقطعی باشه «یعنی بگیره و ول کنه»و اینکه با استراحت کردن اوکی شه

اره طبیعیه
من از دکتر پرسیدم گف بخاطر اینه که جفت از لگن خارج و به سمت بالا میاد تو شکم

سوال های مرتبط

مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 ۷ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری