عاقا طبیعیه زیر شکمم حس سنگینی دارم وقتی وایسادم یا راه میرم؟

۶ پاسخ

منم همینجورم انگار میخاد خودشو بکشه پایین

اره بچه خودشو سفت میکنه همونجا
شمام این هفته جنین خودشو تو شکم تون زیاد سفت میکنه در هر حالتی ک هستین؟

طبیعیع متاسفانه

احتمالا بچه اون قسمته

طبیعیه
سعی کن خیلی طولانی سر پا نباشی فقط

من از الان اینجورم به نظرت مشکلیه یا نه 😥

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری