من فردا موعدمه دعاکن مثبت باشم😔
من 4 روزه تاخیرم , ای کاش خدا بخواد و بشه🥲
مبارکت باشه 😍
من ۱۵ روز تاخیر دارم فردا میرم آزمایش بدم ناگفته نماند بیبی چکامم منفیه تقریبا🫠
یک روز به موعد تست زدی میشه عکسش رو بزاری
من دوستام دو روز ب موعد شونه انقد ذوق دارم میگم تست بزنین خیلی ذوق میکنم دوس دارم با هم باردار شبم
من فردا روز ۳ تاخیرمه الان ۵ روزه درد کمر دارم انگار هر لحظه میخام پریود بشم..سردی پا و شکم درد هم..میترسم بخاطر اقدام باشه ک عقب انداختم
منم دوشنبه موعدمه ان شاالله که بارداریم🙂🥺
من از چهارشنبه فهمیدم باردارم😅
من این ماه هیچ اقدامی نداشتم در کل یه ماه درمیون رابطه داریم 🥴
هیچ علائم پریودی ندارم فقط الان نزدیکه دو هفتس فقط سردرد و بعضی وقتاباسردرد حالت تهوع میگیرم تازه هم بالا اوردم
علائم شما چیه من فرداس ولی هیچی ندارم بجز سردرد هرزگاهی
من پس فردا موعدمه کاشکی که پریود نشم و به ارزوم برسم شما بارداری میتونی واسم از ته دل دعا کنی اگه زحمت نشه🥺💔
ای کاش منم این ماه مثبت میشدم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.