چه حوصله واعصابی و چه وقتی دارید شماها، واقعا بدنتون نیاز به استراحت نداره؟ خودتون خسته نمیشید؟
منم دوست دارم عاشق بچه م قبلاً هم برنامه م این بود اختلاف سنیشون کم باشه ولی وقتی یادم میاد تو این یازده ماه چیا کشیدم توبه میکنم از خواسته های قبلی🙃🤣😭
نه توروخدا😂😫
منو پدرمو در اوردن
من حاملگی خیلی خیلی سختی داشتم جوری ک انگار خدا خودش میخواست از حاملگی زده بشم دیگه هوش بچه آوردن نکنم ولی چون ده سال چشم انتظار بودم صدام درنمیومد و ناله و غر نمی زدم
دخترم هم کلا تو نوزادی همش اذیت کرد شیر نمیخورد رفلاکس و آلرژی داشت وزن نمیگرفت الآنم همش درگیر غذا نخوردنشم ولی همیشه خداروشکر میکنم بابت وجودش 🥰🥰
منم دوست دارم ولی وقتی تو خواب نازم دخترم گریه میکنه و شیر میخواد و رو پام باید بزارم میگم گوه بخورم بیارم
منم دوست دارم😍
وای بچه داری اعصاب میخواد صبوری میخواد من که دیگه نمیارم حوصله گریه های بی دلیل ندارم حوصله هریک ساعت بیدارشدن توشبو واسه شیردادن ندارم وای فکر میکنم بهش دیوونه میشم بخدا شیر مادردادن ظلمه درحقه مادر فقط
اره بيار انقد خوبه😍😂
منم😬😬
منم خیلی دوس دارم بیارم اما بچم انقد شبا اذیت میکنه ک حد نداره ،هردیقه هم مریض میشه
منم دوست دارم .دوست دارم هر سال یکی بیارم 🤣ولی نه شرایطشو دارم نه موقعیتشو.پس برای همیشه کنسله🤗
حتما پولداری با حوصله ای
اگه از پسش برمیای از هرررلحاظ بیار عزیزم
چون بهت احتمالا خوش گذشته😅
حتما بچه ت خیلییی آرومه😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.