گول ساکتی دخترتو نخور منم بچه اولم آروم بود دومی روانیم کرده کلا با خواهرش متفاوته از صبح تا شب گریه میکنه
ماشالا ب جونت ماشالا ب کونت
عزیزم اگه قصد داری بیاری حتما بذار سه سالش بشه خواهر من پشت سرهم اورد بیچاره شد هم افسردگی گفت هم بچه ها نمیسازن یکیشو گذاشته خونه مادرشوهرش میمونه پیش هم باشن همدیگه رو میکشن روانشناسم میگه زیر سه سال اختلاف سن خوب نیست
خیلی سخته 🥲🥲
ساکت و آرومو ول کن شرایط مملکت خوب نیست فعلا
خیلییی زوده خیلییی در حق پناه ظلم میکنی
منم با دوسال اختلاف اوردم به معنای واقعی اون اولا دهنم سرویس شد هنوزم یه خواب راحتت ندارم
دختربزرگم خیییییلی اذیت کردو میکنه
ولی ماشالله دومی خیلی ارومه
الانم یه سالشه برام راحت شده وسختیاش تقریبا کم شده
الان دیگع نیار شرایط بدیه
سخته خیلی
😄😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.